miércoles, 3 de febrero de 2010

XXXII Travessa Ransol- La Serrera

Aquest passat diumenge es va cel·lebrar a Soldeu (Andorra) la XXXII Travessa Ransol - La Serrera.

Un any més la carrera no es va realitzar cap al Pic de la Serrera, ni cap al poble del Serrat, ni va sortir de Ransol, les pistes de Soldeu i una petita zona de bosc van ser l'escenari de la carrera........

Ens vàrem desplaçar a Andorra en Met i jo (Roger), encara que correr nomès vaig correr jo, degut a que en Met encara no està recuperat de l'espatlla.

Marxem dissabte cap a Andorra, són les 17:20h, el temps no acompanya gaire, i per acabar-ho de rematar un cop arribats a Bourg Madame, llegim en un cartell que el port del Pas de la Casa està tancat.... mitja volta i cap a La Seu d'Urgell.... tela quina volta que ens toca fer!!!

Arribem a Andorra passades les 20:00h, anem cap al Palau de Gel d'Andorra, mirem el Barça tot sopant i cap a l'hotel a dormir.

Sona el despertador a les 07:00h, apa, amunt que toca anar a patir una miqueta.....quina mandra!!!

El temps no està tant malament com esperava, no fa gaire vent i tampoc excessiu fred.

A les 9 es dona la sortida, no sóm gaires corredors, uns 60. Nomès començar, els andorrans (Vilana, Albòs, Casals, Comas) i en Freixi, es posen al davant a marcar el ritme, jo intento com puc aguantar el ritme, tot i que el motor comença a fallar.

Arribem a la zona on comença la part de bosc, unes "zetes" i arribada a un sub-pic, on fem el canvi i avall per una zona amb força neu pols.

Els del recorregut curt acaben la carrera al final de la baixada, els que fem el recorregut llarg posem pells i tornem a fer el mateix recorregut pel bosc i tornem a baixar.

En Met fa el seu particular entreno, fent el mateix recorregut que nosaltres, però vigilant a la baixada.

Finalment 1300 m D+ i la 13ª posició final, bastant content de la carrera, tot i que vaig pagar MOLT car voler seguir el ritme dels primers, a la segona pujada vaig "petar" el motor...jejeje!!!

Com a conclusió puc dir que (segons la meva opinió personal) és podia fer una carrera més "alpina" i no tant "pistera", però ja està feta, i per agafar ritme de cursa i veure que falta millorar la tècnica en cursa ja està bé!!

Classificacions: http://sec.ad/bloc/wp-content/uploads/100131GENERAL.pdf

Properament la crònica de l'Altitoy on en Pau, Vendrell, Toti Bes i Nil i Oriol Cardona van correr, amb molts bons resultats!!!

Pròxima carrera "XXIX Challenge LHM"